Soms loop je als ondernemer wat verloren in alle bijkomende, administratieve taken in je onderneming. Je komt er niet aan toe alles te doen wat je zou moeten doen. Als je besluit actie te nemen en je administratieve processen op punt te stellen kruipt ook daar weer wat tijd in. Maar wat dan met al die administratie die nog ligt te wachten op jou?

Op zo een moment is het handig als iemand anders deze taken voor een korte periode van jou overneemt. Ook hier help ik je graag mee! Tijdens het proces om jouw administratie efficiënter en eenvoudiger te organiseren kan ik jou bepaalde taken uit handen nemen. Dit heeft trouwens als voordeel dat ik op een snelle manier zicht krijg op al jouw administratieve processen en mogelijkheden tot verbetering.

Denk hierbij bijvoorbeeld aan volgende taken:

  • Factuur beheer (zowel in- als uitgaande facturen)
  • Opmaken van offertes
  • Analyses en rapporten maken
  • Overzichten maken op basis van cijfergegevens
  • Website bouwen en/of beheren
  • Sociale media opzetten en/of beheren
  • Content schrijven voor website, sociale media, blog, …
  • Email marketing
  • Online cursus bouwen
  • Presentaties maken
  • Werkboeken maken
  • Templates maken