Klanten Dashboard

Samenwerken met mijn klanten doe ik steeds via Notion. Per klant bouw ik een dashboard waar ook mijn klant – en eventueel andere partijen die voor mijn klant werken – toegang toe heeft. In dit dashboard staat alle informatie verzameld die we nodig hebben om onze samenwerking vlot te laten verlopen.

Om niet telkens van een lege pagina te moeten starten heb ik mijn eigen template ontwikkeld. Op die manier bespaar ik niet alleen tijd, maar ook veel energie. Omdat ik niet meer iedere keer moet nadenken hoe mijn dashboard er moet uitzien hou ik ruimte vrij om aan andere dingen te werken.

Wat zit er in het Klanten Dashboard?

Het Klanten Dashboard bestaat uit volgende modules:

1️⃣ Takenlijst

2️⃣ Overzicht van projecten

3️⃣ Overzicht van routines of processen

4️⃣ Verslagen van vergaderingen

5️⃣ Allerhande lisjtjes zoals systemen, contacten, etc.

Koop de Notion template

Start niet meer telkens opnieuw met het bouwen van een dashboard voor een nieuwe klant, maar gebruik deze template om snel een overzichtelijk dashboard te hebben om jullie samenwerking te starten.

Inclusief een instructievideo om jou op weg te helpen in het gebruik van de template.

Meer tijd creëren voor jou als ondernemer, daar word ik gelukkig van!

Samen gaan we op zoek naar de best manier waarbij ik je kan ontzorgen!

Wil je meer weten over wat ik voor jou kan betekenen of hoe je met mij kan samenwerken? Op de pagina ‘Hoe kan ik jou helpen‘ vind je een overzicht van mijn aanbod.

Wil je meer weten over het gezicht achter Annelies@Work, hier vind je mijn verhaal en waarom ik Annelies@Work gestart ben. Volg me ook op sociale media of schrijf je in voor mijn nieuwsbrief om niets te missen!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *